Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

31 januari 2006

If only...

If only...
Nadat minister Verdonk bij het vragenuurtje - waar ze volgens mij het meest ondervraagd wordt van alle ministers - alle vragen op haar 'u-voeeelllllt-niets!'-hitteschild had laten afketsen, stapte nog een laatst, moedig kamerlid naar de microfoon. Stroopt de mouwen op. En toen... 'Geachte voorzitter.' Het kamerlid haalt adem. 'Kan minister Verdonk niet gewoon opstappen? Ik vind haar stom.' Het kamerlid voelt zich gesterkt door het rumoer dat opstijgt uit de kamer. 'Wij vinden haar allemaal stom!' De kamer onlaadt zich in een staande ovatie en tussen het oorverdovende applaus door horen we nog net de geachte voorzitter: 'als de kamer hiermee instemt, heb ik geen bezwaar'. Verdonk barst in tranen uit en rent naar haar mammie.

2 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage