Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

29 december 2005

Antwoord van de week

Antwoord van de week
'Bijna elke minuut!'... was het antwoord op de vraag hoevaak ze nou moest roepen dat er niet uit de bakken gesnoept mag worden. De twee roundish dames van de Jamin in Hoog Catharijne beklaagden zich desgevraagd over de bejaarden. Steeds vaker bejaarden, en veel minder kinderen dan je zou denken. Ach ja, wie heeft er nooit een snoepje gepikt... En weer moest ze voluit, terwijl ik na het mijmeren mijn all-time-favorite, een kaneelkussentje, kocht. 'Niet uit de bakken snoepen!'

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage