Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

08 december 2005

Constructief dagje

Constructief dagje
Gisteren al baard voorlopig weggeschoren en bril gekocht - die komt over twee weken. Vanochtend wekker op tien uur. Kwartiertje gesnoozet (gesnoest?). Daarna de stad in. Extra dekbedovertrek en hoeslaken gekocht. Vier nieuwe doosjes Twinings Voyage-theeën, agenda voor 2006, nieuw flesje Glenfiddich. Daarna in de trein naar Gouda. Nieuwe gegevens, wachtkamer, verdoving, laatste verstandskies eruit. En nu maar wachten tot de verdoving wegtrekt en ik een hapje kan eten. Daarna weer naar huis. Bed verschonen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage