Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

08 november 2005

Walk this way without me

Walk this way without me
Even linkdumpen. Richards 309.log plugt MashUpTown. Ik klik en beland bijkans in muziekparadijs.

Breakbeatjes, herkenbare samples, pitchtweaks, this place has got everything. Twee of meer bestaande nummers met meestal de zang van het ene nummer en de muzikale omkleding van het/de andere nummer(s). Met ook leuke titels als gevolg door het samenvoegen, zoals in de titel van dit logje waar nummers van Aerosmith/Run DMC en Eminem knuffelen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage