Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 november 2005

Met acht standen

Met acht standen
Laatst was ik jarig. Huisgenoot Victor stond voor mijn deur en had een pakket. Een groot pakket, ingepakt in een doek. Het pakket was een wens die ik jaren terug uitsprak, toen we dit flatje introkken en de gezamenlijk aan te schaffen huisraad bespraken. Ik wilde een blender. Da's goed voor de mens! Vic had het onthouden, en verraste me. En nu blend ik. Paar ijsklontjes, scheut melk, banaantje, appeltje, mango, jummie. Nou blijkt ineens dat teveel fruit ook al niet goed is!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage