Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 januari 2006

What do you want to do now?

What do you want to do now?
Ooit waren computerspelletjes commandline-based. Dan moest je intikken wat je ging doen, graphics bestonden nog niet. Het ging van: Open deur. Loop links. Praat man. Nooit meer dan twee woorden, anders wordt het te lastig voor het systeem.

Het scenario: 'Je bent zojuist gekozen als president van Amerika.' What do you want to do now?

SAY "MISSION ACCOMPLISHED"
"Mission accomplished."

EXAMINE MISSION
The mission is not accomplished.

Voor de liefhebbers, hier het hele avontuur.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage