Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

31 mei 2005

Zelftwijfel

Zelftwijfel
Over lot, bestemming, doel, route en alle tegenwind van de wereld. Hoe je een seconde voor het maken van een keuze de uitkomst nooit weten kan, omdat niets waarlijk voorspelbaar is. Hoe een dubbeltje op z'n kant, hoe een kat in het nauw.

Het zijn mooie dagen voor de zelftwijfelaar. Toch?

3 reacties:

  • Op 31/5/05 22:10 , Anonymous Anoniem zei...

    Wanneer is het geen mooie dag voor een zelftwijfelaar?

     
  • Op 26/2/13 02:16 , Anonymous Anoniem zei...

    I'm truly enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the eyes which makes it much more
    enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?

    Exceptional work!

    my web page social bookmarking service

     
  • Op 11/6/13 12:12 , Anonymous Anoniem zei...

    Hey there! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the superb work!

    Also visit my blog :: Dragon City Hack

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage