Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 november 2004

Teken toch bij, zeiden ze!

Teken toch bij, zeiden ze!
Verdomd, was ik toch een snelle student. 11 Oktober jongstleden stond in de Spits dat 'mijn' studie tot de minst snel afgeronde studies behoort. Slechts drie HBO-studies hebben een lager percentage afgestudeerden na vijf (!) jaar studie. Bij Communicatiesystemen, zoals het inderdaad een paar jaar terug heette, is slechts 30,7% na vijf jaar geslaagd. Vijf jaar en een maand, heb ik erover gedaan. Dan zit ik toch nog in de snelle helft, gok ik zo!

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage