Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 november 2004

Haj! is hier gewoon 'hallo'.

Haj! is hier gewoon 'hallo'.
Kopenhagen Airport is net zo groot als Schiphol, terwijl ik een uur vroeger van het veeeeeeeel kleinere Rotterdam Airport (je mag geen zestienhoven meer zeggen) vertrok. Het was fijn om Diaantje weer eens beet te hebben, en het is hier inderdaad mooi. Van Kopenhagen heb ik weinig gezien, al weet ik inmiddels wel dat ze hier engelse drop per zeven stuks verkopen, maar dan wel in uitvoeringen van tien centimeter lang!

En ze hebben hier heuvels, speciaal neergelegd om doorheen te wandelen! En een hele grote, bijna lege school. Met een stuk of tien lieve konijntjes in kooien, waarvan er twee bij elkaar zaten en de grote de kleine aan het pesten was. Toen hebben we een kooi voor de kleine geregeld en vonden we onszelf helden. Ach ja, als je geen oorlog meegemaakt hebt dalen je heldnormen een beetje... leuk om de zee weer eens te zien. Gek, 't is dezelfde maar toch een andere. En hier zijn we onderweg.

Morgen nog een stuk wandelen, iets langer in Kopenhagen snuffelen, en dan weer terug!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage