Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 november 2004

Regime Change

Regime change
Met alle bewegingen in de maatschappij vandaag de dag, voel ik me steeds meer een extremist. Extreem-links, wel te verstaan. Terwijl iedereen elkaar de hersens inslaat om zijn eigen punt te maken, hou ik vast aan mijn standpunten. Goede intenties als uitgangspunt en onschuld tot schuld bewezen is.

De rest van de wereld verschuift met de dag meer naar rechts. Dan komt vanzelf een moment dat opnieuw geijkt wordt. Dan behoor ik straks, zonder zelf te veranderen, ineens tot extreem-links. Dan wordt Nederland straks een Amerika met keuze uit rechts en extreem-rechts.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage