Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 november 2004

Positiekleding

Positiekleding
Kleding interesseert me weinig. Mijn t-shirts bestel ik op internet of koop ik op festivals, mijn truien zijn puur functioneel, alleen m'n winterjas - een leren jas tot over m'n knieƫn - heb ik omdat ik hem mooi vind. Nou waren m'n broeken weer eens versleten, en dan moet je nieuwe kopen. Zo gaan die dingen. Modieus ben ik niet.

Ik weet dat ik niet de dunste ben, en dat ik een noemenswaardige buik bezit. Ik schaam me er niet voor, het kost me immers geen moeite hem in te houden. Daarnaast ben ik van mening dat je pas dik bent als je je dik voelt, en dat is niet het geval. Toch deed het ergens wel pijn toen ik een winkel uitgestuurd werd met de mededeling 'maat 38? Oh, we hebben hier alleen maar de normale confectiematen, en daar valt u buiten.'

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage