Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 oktober 2004

De boekjeswerper

De boekjeswerper
Hij gooit met boekjes. In elke schouwburg waar hij komt om zijn teksten voor te dragen, gooit hij een paar van zijn boekjes het publiek in. Puntdichten zijn het, versjes van soms maar vier regels. Situatie, punchline. Waarom zou je meer schrijven. Nou heb ik twee keer een boekje gevangen, en er ook twee keer na afloop van een voorstelling één gekocht. Ik heb het over Jan J. Pieterse, mocht u het nog niet doorhebben.

Gisteravond trad hij op in Volgspot, wat altijd wordt opgenomen in mijn thuistheater. Vooraf vroeg ik hem hoevaak hij zo'n boekje uitpoept, en of ik hem ooit nog bij zou halen. Na afloop completeerde hij zomaar uit het niets mijn verzameling. Vier van zijn elf boekjes had ik al, en nu heb ik ze allemaal. Jan J., bedankt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage