Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

30 september 2004

Auw

Auw
De dip na de wedstrijd van gisteravond, Bayern - Ajax, is stevig en heeft manische trekjes. Na afloop een leuke aflevering van Fawlty Towers gekeken en fijn tegen m'n meisje aangekropen. Dat vrolijkt me dan wel op, maar als het nieuws van de wedstrijd weer ergens in m'n gezicht gewreven wordt, slaat de stemming snel om. Zondag in Alkmaar tegen AZ, die kunnen vast drie punten bijschrijven. Als dat inderdaad gebeurt, heeft Arie van Eijden een dag later een brief van Koeman op zijn bureau liggen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage