Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 september 2004

Nieuwe aanwinsten

Nieuwe aanwinsten
Vandaag een week geleden bij Spijkers met Koppen, gekocht na afloop:
- Gerard van Maasakkers - Vol Dagen, 15 euro (of 20...)
Diezelfde middag op de boekenmarkt:
- Koot en Bie - De Clicheemannetjes, 7 euro
- Green Day - Basket Case, 7 euro (single)
- Herman van Veen - In Vogelvlucht, 1 euro
Afgelopen dinsdag na de opname van Volgspot:
- Di Gojim - De Muur, gekregen van de leadzanger
En tot slot gisteravond, omdat Frank Verhallen uitverkoop hield:
- Stijn van der Loo - Blauwe periode
- Marcel Verreck - Van Mars
- Alex Roeka - Wolfshonger
- Lenette van Dongen - Vedette
- Hans Böhm - De Knieën van de Genieën
- Jong Dichttalent 2002, begeleid door De Doos
- Theatergroep Flint - De dichter is een koe, met teksten van Gerrit Achterberg
En die laatste serie, allemaal voor vijf euro per stuk. Zo koop je maanden geen CD's, zo koop je er twaalf in een week.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage