Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

08 september 2004

Wie kan dat plaatje scannen?

Wie kan dat plaatje scannen?
Nu de twee grote 'bullies' uit de klas weer ruzieën (Jullie met je terroristen! Nee, jullie dan!), moest ik denken aan een sticker op mijn vaders oude werkplek: Liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken. Dat was nog voor de scheiding van mijn ouders, ik was dus nog geen elf jaar. Toen ik mijn moeder om opheldering vroeg, 'Mama, wat bedoelt papa daarmee?', broeide het al tussen hen, bedenk ik me nu. Mijn moeders scherpe commentaar: 'Dat je vader denkt dat Russen niet kunnen koken, schat.'

Update: Bij nader inzien, laat dat plaatje maar zitten. Na enig speurwerk blijkt de afbeelding afkomstig van een het-noemen-niet-waard-zijnde rechtse groepering. Foei papa.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage