Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 oktober 2004

Knipperlichtrelatie

Knipperlichtrelatie
Mijn Winamp en ik zijn onze relatie aan het herwaarderen. Ik geef veel om hem, en hij geeft ook ridderlijk toe dat er niemand is die me zo fijn aanzet als ik. Maar goed, het duurde te lang zoals we met elkaar omgingen. Een aantal dagen ben ik van hem afgebleven. Dat was, toen ik die stapel CD's had gekocht, 25 september. Het kon niet verder zo.

Maar, die CD's heb ik allemaal gegrabt, zoals dat heet. En nu achter elkaar in Winamp gezet. De Doos, Marcel Verreck en Flint zijn er inmiddels uitgefilterd wegens respectievelijk eentonigheid, overproductie en slechte geluidskwaliteit. De ontstane vides zijn inmiddels opgevuld door 'Groeten uit Maaiveld' van Acda en de Munnik, een reeks nummers van de Buena Vista Social Club, 'Born a Lion' van Danko Jones, 'Eat at Whiteys' van Everlast, 'Concordia' van Huub van der Lubbe, 'Kerstmis in April' van Maarten van Roozendaal, 'Het beste, live' van Kommil Foo, 'Play' van Moby, 'White Lilies Island' van Natalie Imbruglia en de soundtrack van Kill Bill 1.

Zo vinden Winamp en ik elkaar weer lief. Soms, als we erg van elkaar genieten, zet ik er een paar losse nummers tussen. Vindt-ie fijn.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage