Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 november 2004

WAT!?!?

WAT!?!?
Waar haalt die populistische hufter van een Jozias van Aartsen het idee vandaan dat men zich moet afvragen of dit moord is of een terroristische aanslag? Zolang we niets weten van de motieven, zolang het briefje op van Goghs lijk nog niet in de media is geweest (want dat zal gebeuren), mag je dat niet zeggen. Probeer ik nu politiek correct te zijn? Nee. Want wat je zegt is onjuist, Joost. Onjuist.

En tegelijkertijd lof voor Balkenende - credit when credit's due - voor zijn uitspraak dat een meningsverschil nooit beslecht mag worden met iets anders dan woorden. Eerste keer, JP, maar nu ben ik het met je eens. VVD verspeelt zijn laatste punten, CDA pakt er weer ééntje.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage