Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 november 2004

Opblijven

Opblijven
Als je gewoon dat half uurtje lang, niet beweegt, kan je nog iets langer opblijven. Ik wist dat papa en mama het achtuurjournaal wilden zien, dus kroop ik onder de salontafel. Dan zat ik in geen enkele ooghoek om ze af te leiden, maar wisten ze wel waar ik was. Dan mocht het meestal wel, opblijven tot half negen. Onder dat juk zit ik nu niet meer, maar gisteravond besloot ik om half acht al dat ik aan m'n bed toe was. M'n bed, verlokkelijk als het 's ochtends meestal is als ik eruit moet. Stukje film gekeken, en dat half uurtje waar het vroeger om draaide... ik zou niet weten of ik het einde van het achtuurjournaal gehaald heb. Maar ik heb wel heerlijk bijgeslapen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage