Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

24 november 2004

Dag, Louis. Sorry, Raymond.

Dag, Louis. Sorry, Raymond.
Louis was oud en mocht weg. Er kwam een receptie met oud-collega's en een oude leidinggevende werd uit het bejaardentehuis getrokken. Een vervelende collega maakte foto's met een digitale doet-ie-het-wel camera. En de afdeling deed een stukje. En tot die afdeling behoor ik tegenwoordig.

Een collega die nog nèt niet oud genoeg is en Louis steeds 'makker' noemde, had het stukje voorbereid. Hij zong een tekst voor, waarin Louis' carrière (ik hoop dat ik anders oud word) op 'ludieke' wijze belicht werd, afgewisseld door de rest van de afdeling vermomd als achtergrondkoor. We zongen steeds weer 'Olé, Ola'. De melodie was die van Raymond van het Groenewouds Liefde voor Muziek.

3 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage