Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 juni 2004

Eigen rottigheid eerst
De 'wij hebben het volste recht te staan praten met hoeveel en waar we maar willen, maakt niet uit wie we hinderen'-filosofie komt tegenwoordig in alle (al dan niet minderheids-) groeperingen voor... irritantste plek: aan het einde van de roltrap op het station waardoor een opstopping op de roltrap ontstaat.

Geinspireerd door Menno Nicolais logje Braderie. Verder dient vermeld dat ik als titel voor dit logje 'sodemieter op! rot op!' wilde gebruiken, maar die tekst is zonder de context van het programma 'Niets dan rottigheid' bot en zinloos. Daarom maar een andere quote uit dat - bijzonder vermakelijke - programma.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage