Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

31 mei 2004

Parlez-vous... ?
Wat zijn chansons toch schitterend. Vanavond was Wende Snijders te horen bij Volgspot. Ze vertelde bijzonder gepassioneerd over inleving in chansons en haar uitvoering van Jacques Brels La Valse A Mille Temps was te horen. Dat nummer ken ik nu in de uitvoeringen van Brel en Paul de Munnik, maar Wendes uitvoering was erg de moeite waard.

De komende dagen voor mij weer veel Aznavour, Piaf, Brel, Duteil, Palmas. En je veux de l'amour van Raymond van 't Groenewoud mag er ook bij. Vooruit. Omdat-ie zo lekker schreeuwt. En Zebda, omdat ik dan weer aan Kato moet denken. En da's ook leuk.

1 reacties:

  • Op 18/7/06 20:38 , Anonymous Anoniem zei...

    Thank you!
    [url=http://temzecsd.com/jlsz/pzhj.html]My homepage[/url] | [url=http://udrrwosx.com/xfzb/qgxr.html]Cool site[/url]

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage