Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

20 mei 2004

Pop quiz
Ik weet niet beter of Ruud Lubbers is de enige premier van Nederland, al sinds mijn geboorte. Geen idee bij welke partij hij hoort, hij is gewoon de baas van het land. Na hem kwamen pas de partijen. Nu heeft hij volgens iemand aan iemands billen gezeten en gaat hij op de Amerikaanse manier van zijn eer beroofd worden, waar het beleid afhankelijk is van welk bedrijf de premier het meest betaald heeft tijdens de verkiezingscampagne.

Het is aan u welke van bovenstaande baude uitspraken wel (drie) en welke niet (twee), en welke vanuit mijn perspectief (drie) waar zijn.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage