Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 mei 2004

Lieve tandarts (2)
Misschien wel het vervelendste aan het tandartsbezoek vind ik de halve gesprekken die je voert met de beste man. Je kan hm-hm of hm-hm (jaja of neenee, afhankelijk van de intonatie) terughmmen, maar daar blijft het dan wel bij. Na je controle heeft hij weer een volgende klant, dus om dan te blijven hangen is niet netjes. Dus bij deze, wat ik terug had willen zeggen:

Doorgaans ren ik niet voor treinen, want omdat ik zo snel zweet, kom ik dan vies aan bij m'n afspraak. Bovendien loopt m'n horloge drie minuten voor, zodat ik genoeg tijd heb om een kaartje te kopen. Sinds ik geen student meer ben, sinds vorig jaar september dus, kan ik nu eenmaal niet meer gratis reizen.

Dan weet u dat, lieve tandarts.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage