Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

11 mei 2004

Andy Kaufman stierf in 1984.
Althans, zo gaat de officiele lezing. Andy was artiest, door sommigen bestempeld als comedian, maar hij was vooral goed in mensen voor de gek houden. Na het zien van de absoluut briljante film Man on the Moon heb ik een aantal websites (1, 2) bekeken waarop besproken wordt of zijn dood niet in scène zou zijn gezet.

Over vijf dagen, op 16 mei, is het twintig jaar terug dat hij zou zijn overleden. Er gaan stemmen op dat die dag wel eens de dag van de terugkeer van Andy Kaufman zou kunnen worden. Het vult me met adrenaline, ik heb in elk geval net weer die sites van kop tot staart doorgelezen en ga vanavond weer eens naar Man on the Moon kijken, waar Jim Carrey Kaufman op een geweldige manier neerzet. Ziehier nog even de gelijkenis.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage