Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 mei 2004

Seizoenenwisseling
Op 5 Mei is Het Fitnessseizoen begonnen. Al was het slechts een half uurtje dankzij het bijzonder tegenvallende uithoudingsvermogen van een zeker, niet nader te noemen fitnessmaatje (wiens erg mooie fotosite hier te bekijken is), het is van start.

Daarnaast is op diezelfde datum het pannenkoekenseizoen weer officieel geopend, op het bevrijdingsfestival in Haarlem. Men-oh-men wat waren die dingen weer lekker!

Tot slot wordt vanmiddag het voetbalseizoen bepaald, mits Ajax tegen NAC minimaal één puntje haalt. Kunnen we ze mooi terugpakken voor het feit dat zij dit seizoen al twee keer van 'ons' hebben gewonnen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage