Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

13 mei 2004

Lieve tandarts (1)
'Leuke fax hebben we van je gehad', zei R/A/M. Nu weet ik vrij zeker dat ik geen fax heb, dus vroeg ik 'Welke fax?' R/A/M tegen de tandarts: 'Hij had een fax gestuurd, weet je nog?' Hem begon wat te dagen, 'Oh ja, daar heb ik wel om gelachen', zei hij, met zijn guitige lachje. Ik begon te twijfelen of ik toch niet ergens een oude fax had staan.

Wat bleek; een van de makelaarsbroers genoemd in mijn logje
A short story van 7 januari vorig jaar was dat bewuste logje tegengekomen op internet. Gegoogled op makelaar, kalmeyer, kalmeijer, gouda, of gouda oost, vermoed ik. Dat logje heeft-ie vervolgens op de fax gezet naar z'n broer: Kijk eens wat jouw patiƫnt over je schrijft.

R/A/M was gelukkig niet erg boos, terwijl ik haar muts had genoemd, om het logje. De tandarts kon erom lachen en deed dat ook. After all, een cabaretliefhebber ziet hier de humor van in en ik blijf een betalende klant. Daarom vandaag een drieluik Lieve tandarts-logjes.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage