Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

24 mei 2004

Gisteren op Teletekst 120
Jan Mulder en Remco Campert schrijven de vijftiende editie van het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ze zullen hun "literaire kunstwerk" ook voorlezen.

Wauw. Schitterend. Maar ook: Huh? Ik ben idolaat van CaMu, ben op dit moment de bundeling van hun columns op de voorpagina van De Volkskrant in 2003 aan het lezen. Maar betekent dit dat Philip Freriks, een andere taalidioot die ik ook hoog heb zitten, het dictee dus niet gaat voordragen? Da's dan wel weer jammer. Maar als iemand hem dan op moet volgen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage