Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 april 2004

Stop eens met dat politieke geblog!
Okee, okee. Mijn gestolen fiets is terug! In Den Bosch, alwaar ik regelmatig in het Koningstheater achter de bar sta, had ik een fiets. Om mezelf sneller te kunnen bewegen op de driehoek tussen station, theater en Kim. En vorige week stond-ie niet meer op z'n vaste plekje. Misschien wel omdat ik er een nieuw slot bij had, en er één van de twee niet had vastgemaakt. Stom gejat.

Vanmiddag vond ik hem na een paar minuten zoeken terug, tussen de andere fietsen in een ander rek bij het station. Met mijn slot om het achterwiel geknoopt alsof-ie vast zat. Maar dat zat-ie niet. Dus heb ik mijn fiets terug. Zijn die politieke logjes toch interessanter, niet?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage