Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 april 2004

Retrospect
Kleine Sjors is een vechtersbaasje, dat niet zo goed weet wanneer hij ergens mee moet stoppen. De juf moet hem bijna dagelijks van zijn klasgenootjes aftrekken om te voorkomen dat-ie ze aan gort mept. Dan moet hij in de hoek staan en zijn zonden overdenken. Veel kinderen beseffen zich dan 'dat ze dat misschien niet hadden moeten doen', maar Sjors bedenkt dan dat-ie dat klasgenootje de volgende dag nog harder gaat slaan. Want hij heeft massa's speelgoedjes. En arme Sjors is al zoveel onrecht aangedaan. En daarom hebben wij nu bijna een derde wereldoorlog.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage