Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

11 april 2004

Geldzaken
Dus, meneer Dijkstal, de zestien Nederlandse ministers moeten drieduizend euro meer gaan verdienen per maand. Hoeveel is dat over een periode van vier jaar? 4 jaar x 12 maanden x 16 ministers x 3000 euro is iets meer dan 2,3 miljoen euro. Nou, dat gun ik ze best. Klinkt misschien gek uit mijn 'mond', maar ik gun het ze, immers, weinig mensen liggen zo onder vuur als een minister.

Maar, dat wel onder de voorwaarde dat de bestelling van de JSF's afgeblazen wordt. Als we die order zouden cancellen, kunnen we alle bezuinigingen terugdraaien en zitten we nog steeds onder die best belangrijke 3%. En dan kunnen we die 2,3 miljoen - waar je nog geen wingflap voor koopt - best missen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage