Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 maart 2004

Anita, Rick en Iris: Niets meer dan logisch.
Ik wil graag met Rick en Anita een kamer delen omdat ik mijn hele leven lang al uitkijk naar een Rick. Ik heb nog nooit een Rick gekend, en geruchten doen de ronde dat Ricken unieke mensen zijn, vergelijkbaar met een middelmatige ubermensch. Daarnaast heb ik nog nooit een Anita goed leren kennen. Anita's hebben een negatieve reputatie per definitie, ze zijn immers Anita, maar juist de goede Anita's zullen zo gewend zijn zich te ontworstelen aan die negatieve bijklank, dat een goede Anita haar naam snel zal doen vergeten. Ik heet Iris, en wil graag bewijzen een goede Iris te zijn. Van Irissen wordt gezegd dat ze doorgaans proper edoch chaotisch kunnen zijn, maar bovenal sympathiek en zorgzaam. Graag wil ik daarnaast aantonen dat de publieke omroep bovenal een keuze is, in tegenstelling tot het lot.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage