Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 maart 2004

Yeah, right
Zwart shirt, relatief lang zwart haar. Chagrijnige blik. Hij vertelt aan zijn collega - met een skate-achtige inslag - dat hij persoonlijk van de betere rock houdt. En zeker geen commerciele shit. Ik vraag hem of ze iets van de Horrorpops hebben. De Horror... wat? Tot drie keer toe geeft de computer van zijn Free Record Shop aan dat-ie daar niets van heeft. Okee, mazzel. Terwijl ik wegloop zet hij Marco Borsato op.

Update: Inmiddels lopen de MP3'tjes van 'Hell Yeah!' binnen. Lekker.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage