Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

09 maart 2004

Bewust of onbewust
Ik ben beter af zonder want
je sloopt me en je weet het
en ik heb nooit kunnen zien
of je er iets aan hebt kunnen doen
of je wist wat je met me deed
bewust of onbewust ging ik
stukje bij beetje naar de hel

dus nu zonder jou zou
het leuk moeten zijn zodat
ik mezelf weer kan zijn en me
voor jou niet meer in hoef te houden
hoeveel ik van je hou is helaas
niet relevant want dat doe ik
maar zelfbehoud is de hoogste macht

maar nu mis ik je verdomme
dat gewraakte lijf tegen het mijne
wat me liefde gaf me warm hield
mis ik wat me sloopte en blij ik
dat ik de keuze heb gedurfd
al ga ik nu weer kapot maar weet ik
dat dit overkomelijker zou moeten zijn

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage