Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

29 februari 2004

Op en uit. Af en aan.
Zaal met een beetje publiek
Props klaar dan naar
Coulissen Nick klaar
start de tape
en alles is zwart
je ziet alles maar je
neemt niets meer waar
je herkent je cues en je ziet
weinig maar iets
tunnelvisie met tekst
die je blijkbaar kent

Alsof de signalen die helder je
zintuigen bespelen
je brein niet bereiken
langzaam steeds een klein ietsje meer

eindcue laatste woorden
making your mind up
kort applaus
en naast je blijken die twee poppen
ineens je beste vrienden
alles wat je nodig hebt

stilte dan als er weer licht is
props verzamelen en
zijuitgang

dan mag je tunnelvisie
gaan vertellen hoe het ging

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage