Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 februari 2004

Te informeel.
Zwart longsleeve-shirt met witte, horizontale krijtstreepjes. Daaronder een wit shirt. Een zwarte broek, niet spijker. Had ik aan, was te informeel. Er was geen klik, volgens mevrouw de personeelsmanager. Die zelf een gewoon shirtje aanhad. Binnen een half uur antwoord: je bent afgewezen. Volgende keer trek ik een kapotte jeans en een Anarchy-shirt aan.

Vraag aan u, lieve lezer: Hoe netjes moet een afgestudeerde jongeman zich kleden bij een sollicitatiegesprek dat door een uitzendbureau is gearrangeerd? Kan men wel netjes gekleed als men een hekel heeft aan pinguins (qua kleding dan) en stropdassen? En, indien u op de hoogte bent, waar koopt men dat en hoe diep dient men dan in de buidel te tasten?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage