Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 maart 2004

Nieuwe geuren
't Is behoorlijk wennen. In het weekend dat ik stopte met Kim ben ik ook overgegaan naar een andere baan. Nu moet ik wennen aan het ontbreken van Kims geur, en wennen aan de geur van m'n nieuwe baas. De bovenste helft van zijn gezicht lijkt op m'n vader. En ik moet wennen aan de geur van Marlies, m'n flirt van het moment. Maar dat lukt wel.

uitleg: Het is niet allemaal even leuk altijd, zo gaan die dingen. Ups en downs. Zo hoort dat. Ik zoek m'n ups op, maar kom m'n downs vaak tegen. Moodswings van hier tot ginder helpen niet mee. Gelukkig heb ik bij m'n nieuwe baantje geen hersens nodig.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage