Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

29 januari 2004

Vrolijk je kist in
and i know i don't belong here in heaven, aldus niet alleen Eric Clapton. Voor de ingang van de Albert Heijn in Hoog Catharijne zat een man op een krukje met een gitaar op z'n knie en een blaadje voor hem op de grond. Ik vermoed dat hij het origineel nog nooit gehoord had, want niets aan zijn versie leek op Claptons uitvoering. Zodoende werd de begrafenis-hit omgevormd naar een bijna-reggaeversie. Vrolijk en upbeat, met een springerige stem. Als-ie zo wordt uitgevoerd, mag het als mijn kist zakt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage