Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 maart 2003

Volgspot (1)
Gisteravond zat ik met Kimlief, medelogster Diaan, Sigrid, Suus en Tijs bij de opname van Volgspot. En wel pontificaal midden op de eerste rij. Erg leuke avond gehad daar. In het eerste uur speelden twee mannen die samen 120 jaar waren een paar leuke liedjes, waaronder Het rijke westen van Jeroen van Merwijk. Daarna trad Jan Tekstra op, die Syb gaat opvolgen bij De Kast. Later meer over hem.

Na een (lange) pauze kwamen achtereenvolgens Verreck & Pleijsier (speciaal voor de gelegenheid back together, Marcel en Paul), Sara Kroos met twee liedjes en Kees Torn. Torn, die de helft van zijn tekst vergat, was grappig as always. Erg grappig dus. Zijn oude hit Gerlinde is een cabaret-must-hear. Of must-have. Eigenlijk ben ik geneigd rijk te worden zodat ik hem kan inhuren als huispianist. En dan mag-ie elke avond even dit liedje spelen, zo leuk is het. Betaal ik de whiskey. Daarna kwam mijn grote held Arthur Umbgrove. Later meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage