Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 maart 2003

Twee Gisteren
Met ingang van 1 januari 2004 moeten - let op! - zeshonderd gedetineerden één cel delen. Volgens mij bedoelde de presentator dat ze driehonderd cellen moeten delen. Nog steeds vreemd. Ik ben ertegen. Maar: als ik een gevangene hoor klagen, denk ik direct 'hou je bek man! had je je maar moeten gedragen!'. Beetje hypocriet.

En Dikkie Dik was jarig. Dus ging er een verslaggever op pad. En die kwam - na met enkele peuters en kleuters te hebben gesproken - terug met het volgende briljante fragment:
- Heb jij ook een boekje van Dikkie Dik?
- Ja...
- En wat staat daarin?
- Dikkie Dik!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage