Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 december 2004

Donkere dagen

Donkere dagen
De trein sjokt tergend traag langs de stationshal waarvan ik als klein Gouwenaartje de opening met koningin en al heb meegemaakt, al weet ik er weinig meer van dan de benen van mijn ouders die ik angstvallig vasthield.

En dan sneltreinvaart zoals een Intercity betaamt. Geen stop op Gouda, de stad van mijn grootmoeders 'Een mens lijdt het meest, van het lijden dat hij vreest'. Voorbij mijn moeders huis dender ik, terwijl ik haar best weer eens wil zien. Het is al bijna Kerst.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage