Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 september 2003

Scriptie (26)
Is af. En nu echt: Definitief. Na de GO heb ik een paar opmerkingen van de nieuwe assessor mogen verwerken en heb ik zelf nog een paar kleine foutjes (slechts één spelfout) gevonden.

Vanmiddag naar Di Print Shop, gerund door (en daar is niets gefingeerd aan) Clarence en Patrick. Zes printjes waarvan drie 'mooi' (volledig in kleur) en drie 'simpel' (deels zwart/wit). Morgenochtend gaan de heren zes stapels van 75 vel 100-grams inbinden, die ik om twaalf uur des middags kan ophalen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage