Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 september 2003

Scriptie (22)
De meester heeft geen ruggegraat. Hij wil niet zeggen of het goed is en hij wil niet . Dan maar op grond van de voorspellingen van de veel wijzere assessor verder gewerkt. Op één na alle controles gedaan, en die laatste (kloppen alle verwijzingen naar hoodfstukken) ga ik morgen op school doen. Want ik heb er volledige geprinte versie van nodig. En dat trekt mijn cartridge niet.

Nieuwe versie is 74 pagina's en bevat een 'overzicht illustraties' en 'literatuuradvies voor studiegenoten'. Daarnaast, speciaal omdat de lieve en wijze assessor zei dat het in goede handen wel eens een punt verschil kon opleveren, een apart hoofdstukje 'aanbevelingen voor de toekomst'. Hoezee.

Ik doe even mijn ogen dicht. Om mij heen zingen de Beatles over Sergeant Peppers' lonely hearts club band: you're such a lovely audience, we'd like to take you home with us, we'd love to take you home. Duim voor mij, morgen ga ik mijn scriptie voor de tweede keer inleveren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage