Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

20 augustus 2003

Trajecten (7)

Trajecten (7)
Allebei waren ze mooi. Zo mooi, dat ze op het niveau waren dat je jongens en meisjes met elkaar kunt vergelijken. Tot zijn spijt... want zij won het van hem. Ze keek verveeld voor zich uit terwijl hij haar aanbidde. Hij deed een voorstel en zij reageerde stoïcijns: 'Tsk. Noem je dat een voorstel. Ik heb mooiere lovers gehad, met radicalere voorstellen. Het niet, mannetje. Je valt in het niet. Want je pa is niet zo rijk als hij zich voordoet, hersenloze kruising tussen Jim en Zlatan, met je keycord van een maand terug. Zo passé. Ik heb het gehad, ik ga je lozen. Vandaag nog, en je weet het.' Gelukkig ben ik zo mooi niet.