Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 september 2003

Maar dat ruimt op!
Ineens weten de elastiekjes weer dat ze bij de elastiekjes horen. En dus in dat bakje. Pincet bij lichaamsverzorging. Paracetamol in het medicijnlaatje. Plastic zakken in de plasticzakkendoos. Oud papier op de grote stapel in de woonkamer. De drie to-do-stapeltjes worden één grote, geordende. De troep op m'n bureau en de vijf warrige stapels door m'n kamer heen zijn al snel twee hele nette stapels.

Ten overvloede bewezen: chaos in het hoofd verloopt rechtevenredig met troep in de kamer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage