Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

16 juni 2003

The B-word
Ze doen hun uiterste best het hier gezellig te maken. 'Ze' is hier de gemeente Utrecht en 'hier' is de Uithof. Ik heb zojuist in mijn zoektocht de teleurstelling af te reageren even gebruik gemaakt van de goedgevigheid die hier nog bestaat (but don't tell Jan Peter!). Voor het hoge Universiteitsgebouw staat een gebouwtje ter grootte van een zwembad. Daarin is de mensa (goedkoop restaurant voor studenten) verstopt samen met een kroeg/bar-achtig iets.

Maar bovenop dat zwembadloze zwembad is een kooi gezet. Een net van touwen, twee lagen, met mazen in het net zo groot dat er geen basketbal doorheen kan. En er staan twee baskets. En daar waren twee knapen aan het ballen. En ik mocht meedoen. In tegenstelling tot vroeger telde ik mijn geslaagde doelpogingen in plaats van mijn gemiste. Ik kom er wel, ondanks dat de wind niet altijd dezelfde kant op waait.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage