Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 juni 2003

Scriptie (10)
Om een uur of half een vanmiddag heb ik m'n scriptie ingeleverd. Een last valt van m'n schouders, maar dat is wel logisch. De gang van zaken: Uiterlijk over een week hoor ik of ik een go of no go krijg. Bij een no go moet ik m'n scriptie herschrijven en mag ik het in September nog een keer proberen. Bij een go mag ik 27 juni mijn afstudeerpresentatie houden. Da's twintig minuten praten, twintig minuten verdediging brengen en dan tien minuten wachten terwijl afstudeerdocent, afstudeerbegeleider en assessor m'n cijfer bepalen. En dan tien minuten huilen. Hopelijk van blijdschap.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage