Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 juni 2003

Pas op: Voetbal (2)
Na mijn vorige logje over voetbal daalde het aantal reacties en het aantal bezoekers. Vervelend. Maar ik blijf mijn verhaal doen, zoals ook op de nieuwe lay-out (hij komt waarschijnlijk binnen een week) vermeld staat. Dus: voetbal.

De bondscoach van Bulgarije heeft zijn spelers verboden sex te hebben van nu tot de wedstrijd tegen Belgiƫ. Het maakt hem niet populair maar het maakt hem wel kwetsbaar! Als de vrouwelijke Belgische supporters namelijk een beetje nadenken, hoeven ze maar drie keer achter het Bulgaarse doel hun shirtje op te tillen om op een comfortabele 3-0 voorsprong te komen. Easy money. Uw land zal u eren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage