Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

16 juni 2003

It's Alive... ALIVE!
Zut, noemt huisgenoot Victor het. Pap of Kwak of Pudding of... een substantie die zo viscoos is (geworden) dat het het midden houdt tussen een vloeistof en een vaste stof.

Gisteren bij Kim gekeken hoe bananenvla en blauwe kleurstof tot Smurfenontsmurfing verwerd, vanavond met Vic een experimentje opgestart. Een vies experimentje. Een oude pot appelmoes met een laagje prut, de inhoud van zes eieren, een guts Sambal Oelek, oploslimonade, knoflooksaus, een paar rozijnen en wat gebakken uitjes. En dat in de vensterbank in de zon gezet. Kijken of het gaat leven.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage