Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

19 augustus 2004

Principekwestie

Principekwestie
Hm. Ik kom in aanmerking voor 875 euro, omdat ik een - zij het bescheiden - overgewicht heb en verders een gezonde man ben tussen de 18 en 28 jaar. De enige ingrepen bestaan uit het afnemen van bloedmonsters en vet- en spierweefsel, en het leuke is dat je elke dag 100 ml whiskey MOET drinken (let op: licht vertekende waarheid)! En laat ik nou erg van whiskey houden... Let op voor u klikt: het gaat om studie 5805.

Als u in aanmerking zou komen, zou u dan meedoen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage