Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 augustus 2004

Hail the BBC!

Hail the BBC!
Lichtelijk anti-Amerikaans, maar met een duidelijke Anglicaanse neiging. Zo kent u mij, als u mij kent. Aandacht verdient de promo van MotD, ofwel Match of the Day, het traditionele voetbalprogramma van de BBC. Het programma zelf is zeer de moeite waard, maar de promo is des te indrukwekkender: Alle, maar dan ook ALLE geluiden die rond een voetbalwedstrijd gemaakt worden, zetten samen de herkenningstune van MotD in elkaar.

Er is al een mailtje onderweg naar de BBC met de 'klacht' dat de promo niet online te zien is, zodra er antwoord is, leest u dat hier meteen. Tot die tijd: Zet uw televisie op BBC, en don't you go changin'!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage